2oo9

-jag är tvungen :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? yes. rätt mkt. fast det mesta är typ dumma grejer ^^
2. Höll du några av dina nyårslöften? mjo.. att typ börja må bättre och skita i att oroa mej så mkt . börja leva livet. men det är iaf på väg men oron och ångesten är svår att få bort.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej det tror jag väl inte?
4. Dog någon som stod dig nära?  jag tror inte det?
5. Vilka länder besökte du? Sverige, finland och egypten <3
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? riktig kärlek
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? när fick vi höstlov? amen den dan iaf. och 31 oktober.
8. Vad var din största framgång 2009? hmm.. att jag mår bättre kanske
9. Största misstaget? oj många.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? förskylning bara
11. Bästa köpet? humhum. råttorna kanske <3
12. Vad spenderade du mest pengar på?  cigg >.<
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja. men riktigt ledsen åxå
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Massa! svennebanan som ex :P
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? svårt att säga. gladare på ett sätt men kanske endå ledsnare .
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat pengar och varit snällare mot morsan ..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? oroat mig kanske
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen
19. Blev du kär i år? joru . och jag är
20. Favoritprogram på TV?  glee & trueblood!
21. Bästa boken du läste i år? twilight böckerna!
22. Största musikaliska upptäckten? Kent <3
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? tror jag väl 
25. Något du önskade dig men inte fick? kommer inte ihåg :p
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? hehe glömt XD
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? japp. rätt mkt
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? typ mkt koftor och linnen. och klackar :b
29. Vad fick dig att må bra? vännerna , kärlek och fester
30. Vilken kändis var du mest sugen på? humhum. vet int ;s
31. Vem saknade du? mångaa!
32. De bästa nya människorna du träffade? Jadu. Träffade så himla många nya. :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0