can't fight this feeling

ooooch amanda skriver!

jag känner mej riktigt bra faktist :bb

Nämen idag hare inte hänt nååt. 6 minusgrader ute imorse . fyfan säger jag. Och det är såndärn äckligt kyla som lixom tar ont ;s
Efter skolan var jag först m fön och julia te hesburger en sväng. Långa pengar av julia å köpte pommes frites :D
<3 I löööve it! Amen jag är typ galen i pomfritt, nä orkar int skriva d långa ordet :P jag känner mej lat idag. nåmen iaf, jag kan få såhär galet sug efter det och bara MÅSTE ha pomfritt ;S Har försökt få morsan å köpa en fritös men det gick int ;;) hehe (a)

sen efter det for jag å träffa paulina åså fika vi på bagarstugan. åt nån chokladfudge tårta som va skitgod :) Och sen bar d av m bussen hem igen. Ikväll ska jag väl te stan typ. eller jaa strandnäs. frågan är bara hur fan jag ska komma dit :b bussen såklart men sen ska man ju ta sej te strandnäs på nåt vänster. och jag hittar ju int heller så jag kommer väl trassla bort mej nånstans och int veta vart jag ska :ppp hehe hoppas på att asad kan skjutsa meej (a)

aaow




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0