vinter..

nu har jag inte skrivit på typ en vecka -.- Jag skäms fan :p haha.

men i mitt liv har det inte hänt nåt. ellr joo d hare men dt tänker jag inte ta upp här . haha :P
nämen farsan är ett as, som vanligt. men jag orkar inte gå mer in på det.

Skolan var jobbig som vanligt. Jag höll fan på å dö på hissatimmen , sen när den ÄNTLIGEN var slut, jaa då vare ju visst EN TIMME KVAR .___. och hissa tillpåköpet. härla ;< Nå men efter skolan var jag m en viss johannes :) Träffade julle å anthon på stan åxå :))

men fyfan va kallt dt ääär! ;O typ över 7 grader minus vafan . Ge mej sommar. Eller egypten. Helst egypten nu kanske :D Typ 4 veckor kvar. wonderful :D längtar ihjäl mej typ! ;*

Nu ska jag just via spegeln och tillbaka te stan. se film m paulina äre tänkt :)) The grudge 3. Hoppas den är lika jävla äcklig som dom föregående 2 :D







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0