ovettigt inlägg -.-

tjiiiiiiiio :)

jag har typ just kommit från stan. Kallt som fan vare. vart i stan hela daan.
träffat johannes dårå. Å vart m han hela daan å hela kvällen :) Har väl inte gjort så mkt. Sen senare kom minna. åså gick vi te hon för dt var ju så förbannat kaaaaallt.. Åså var vi typ där å sen gick vi te stan vid tio kanske. Inte för att det är så viktigt ^^ Nåja. Sen sku hon hem vid halv11 å då träffa johannes å jag malin D. Sen for han hem åså gick jag m henne te select . Åt en texasbulle/vaniljsnurra där. faan va goda dom är! <3

Imorn ska jag lata mej. å sen sku jag väll va m malin d tror jag :)

nå nu ska jag s-o-v-a! jag är trött och sängen känns som himlen på jorden just i detta nu. haha

Nå gonatt.

aooooow




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0