everybody has a hungry heart.

tjaah .

nu är jag hemma igen . mår lite bättre än jag gjort de senaste dagarna. Inte för att jag  direkt har mått dåligt men inte så bra.. Menmen . Kanske fixar sej ? Ångesten är lika stor som förut dock . Och dessutom gåre inge bra när jag inte far till bup. mår genast sämre när jag inte får fara dit och lämna av all skit.. Hur ska jag kunna klara mej utan den sen då? dom tkr redan att vi ska glesa mellan gångerna. typ efter jul lr så.. Undrar hur fan det ska funka..

nåja. igår var gisse och jag till standnäs och träffa massa peeps. dom flesta vet nog vem jag menar så jag orkar inte räkna upp dom. men vi såg på film hos jonas först och sen for vi en sväng till select å sen tillbaks till jonas och sen till shirko ev sväng. sen gick gisse och jag hem te henne. sov där sen då. gisse å jag sku dygna men hon somna -.- :p så somna sen jag åxå. Och idag var vi te stan en sväng. gisse pierca näsan :)
och så var vi te elgiganten å köpte tele. lr hon gjorde dt. :)

Sen kom morsan till stan vid 2 åså gick vi å handla kläder te mej :D vinterjacka, vinterridbyxor och en grå huvtröja m tryck :)

Nu håller jag på å fixar in film på iPoden . :D (y) så har man nåt å göra på lektionerna . hehe (a)


aaaoooow





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0