först kom ingenting, sen kom ingenting

sen kom du

tjiiih.
Idag har jag mest legat i sängen kan jag bara säga.
Johannes kom väl vid etthalv2 kanske. riktigt mys om jag får säga det själv. Vi såg på film. Morsan ha vart borta heeeeela dan. Så vi var ensamma. det gillas. Han for för typ en timme sen. Jahapp nu kom dom hem, dt betyder sis. Nu kommer jag måsta dras m henne en hel vecka. hur ska man palla ? -.- hehe . Nåmen ni sku å tycka det. promise. :b

Jag måste fixa hela stallet ik åxå. Och råttornas bur måste städas . Meeen dt får bli sen det ^^ Och imorn ska man inte te skolan heller :D Eller jo på kvällen. Hoppas på att niorna har ett bra program sen då ;) men dt har dom säkert. Känn pressen! haha skoja.
Nå men "disco" på kvällen, det var ju kul ifjol iaf :)

aaaaaooow




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0