I just wan't to be treated fair..

tjusan hoppsan.

Usch vad trööööött jag är. helgen har varit tung. Men rolig ändå. :) Men på torsdag äre avslutning och imorn ska jag inte på träning så det blir ingen mer träning föränn i januari ;s ogillas.. Jag kommer lata ner mej sjukt mke på en månad.. haha

Nåmen idag har varit väldigt slött. Skulle vart luciaövning m hela 8:an men annika var borta. förvånar det någon? nä juste -.- så då satt vi i korridoren och gjorde ingenting ist :))

Uscg jag börjar bli kinda stressad.. inte köpt en enda julklapp ;O jo julandas ha jag köpt men det är åxå den enda.. Ute i sista minuten som vanligt ;c haha (Y)

ik ska jag te gisse förresten :) <3

kollade på idolklippen från i fredags på tv4 play just. tove åkte ju ut. Men den jag hejat på hela tiden är kvaar :D calle ♥ Helt klart bäst. Erik är åxå bra men han kommer bli ännu en emd:are -.- disliiike. Alltså ska calle vinna!

underbart :)

aoooow




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0