jag är så jävla glad att det är över .

det var det bästa valet jag gjort på länge.

Hej.
Usch nu skäms jag. inte vart in här på länge :< felååååt :bb

nåmen . igår vare disco på idrottsgården. sög hårt ^^  var dit m minna, anna och carro men träffade gisse, hanna och smith sen så det blev att jag var m dom ist. vi gick därifrån sen för d va så slött. men d sku vi ju int gjort ... För jag vann typ 50 e på ziczac men eftersom jag int va där så drog dom en ny lott. och det var... Gustaf anderssons ;O surt eller vad? ppeeeh..

Nåmen vi drog te gisse å såg på tv sen va. och 11 for jag hem.

förresten måste jag säga att luciagruppen var mkt braa :)

Idag har jag vart riktigt duktig och städat mitt rum, ridit och städat råttornas bur. stolt härva ;) Men det behövdes. mitt rum såg ut som ett jävla bombnedslag typ. kläder överallt å massa . hehe.

och sen på kvällen kom en kompis hit. mke trevligt :)

Bläääh att erik vann idol alltså.. Calle sku vinna ju :( men som jag skrev på facebook så kommer calle bli stor endå och vinnarlåten passade faktist erik bättre än calle..

aaaooow




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0