just for u oliver ;)

usch vad dålig jag har blitt på dthär.. Och nu när oliver påpekade dt kände jag mej extra dålig å ba måste skriva .. haha

Nåmen nu är väl julen över då. Lr njaa. men snart. Jag har hunnit med det mesta som hör julen till. nästan. För tomten är far till alla barnen har ju inte kommit på tv än ;) traditiion! :P

Och vet ni vaaad? Jag har smakat JULSKINKA! ;S omg jag höll på å dog när jag fick biten i munnen ;O inte för att den knappt syntes men men.. usch fyfan . aldrig mera D;
Och bakat knäck i muffinsformar ha jag gjort . mums!

Och på julafton kom tomten med massa juleklappar :) Ni sku sett sis när hon öppna pippihuset. hon sprang runt å skrek som en stucken gris å ropa PIPPIHUS PIPPIHUS PIPPIHUUUS! i typ 5 min.. :b

Och jag fick massa mys!

ipod t.ex :D Och Mj skivan (this is it) + massa annat som jag faktist inte orkar räkna upp. Och på tisdag far jag te farmor och farfar och då får jag antagligen mera julklappar ;) dt gillas :P

och på nyår ska jag te stan. gillar vi. ring om ni vill ses :)


aaaaooow





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0