sista dan 2009 :O

hejhej.
inte skrivit nu igen >,< Har vart hos farmor och farfar. Inte gjorde jag väl nå vettigt. latade mej :P Och fick nya lovikavandtar för jag har ju tappat mina andra :( aja. Och sen fick jag ju julklappar åxå fast det skrev jag ju senast. Men jag fick presentkort på lisco parfym, godis, shampoo och balsam för blondt hår, typ 75 e att köpa jeans lr så men jag sku int få pengarna förän dom visste vad jag sku köpa ^^ och en ipod :p men ist för den beställde farmor och jag kläder från H&M för 170 e :D Och sen fick jag femti e åså får jag inga jeans ist. :) så dt löste sej bra.

Igår kväll träffa jag kusiiin <3 Det var länge sen. Och sen fick jag veta massa skit på msn. hatar't. fan va depp jag vart men men . så kan det va när folk leker med ens känslor.

Men nu äre nyår. Jag kan inte fatta det. tkr det just var sommar. och inte länge sen våren kom osv.. allt har gått så snabbt och det har hänt så mkt. hoppas 2010 blir bättre..

Ikväll blire staan. om folket härhemma bara skulle äta lite snabbare >.< ni kan ju ringa kanske :)


GOTT NYTT ÅR FOLKET :D

aooooow




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0