vimsvimsvims och mysko inlägg.

hejdå åland → hej göteborg :)

tjiiiopp

ag håller på med mycket samtidigt just nu. Yrar runt och plockar vad jag ska ha med mej till swee. För imornbitti far jag dit. Slippa skitön ♥ ska te herrljunga på karateläger hela helgen. Men jag kommer typ glömma hälften hemma. minst.. Och väskan är förliten. Får fan inte plats m nånting. Och hur ska man få plats m kudde + sovsäck? ojojoj. Och att jag är sjukt tankspridd och vimsig och allmänt konstig gör inte saken bättre. Jag vet inte vad jag ska göra mera. Igår var jag 3 sekunder från att ge upp totalt. typ. Men tillbaka till ämnet. vad var ämnet riktigt ? Nä jag har glömt. Men jag ska gå och ta chokladen ur kalendern nu. får ta för fredag, lördag och söndag åxå för då är jag ju borta. DET gör en amanda lyckligt . hahhaha okej jag är störd.

Men inte lika störd som vissa 2 malinar med otroligt störd humor. finns inga ord.. Jag ni kan ju läsa deras blogg så kanske ni förstår ? ;) ♥

okej nu är jag tillbaka, meed 3 chokladbitar brevid mej ;D igentligen ska d ju vara 4 men dagens tog jag imorse (a) haha.

fan va konstig jag är .. jaja

imorn blire iaf brb swe . gillas


aoooooow

Postat av: Malin L

HAHAHHAHAHAH! Tack för länkningen! ;D hahah, ingen förstår nog vår humor, den är så jävla hjärndöd! ;D Men kul att du läser / läste(?) iaf! :D Haha ;D

puss <3

2009-12-08 @ 15:39:38
URL: http://skrattstolen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0