Avslutning snart! skoltrött till 1000

Hellohello.
Färgade/blekte håret igår då. Det vart som man kunde förvänta sig efter första blekningen. Snyggt blondt i utväxten, jätteorangebrunt(ja föredrar att kalla det guldblondt.haha) i topparna. Men det ska såklart göras om en massa ggr. Synd bara att man inte får avfärga oftare, 3 veckors mellanrum minst. Så om 3 veckor igen då alltså. Men jag visste ju det. Att det inte skulle bli blondt direkt. Fast jag erkänner att jag hoppades på det ;) Men gud vad ovant det är! Inte tänker jag på mej sj som blond heller. känns ovant att se mej sj i spegeln! menmen.

Skolan var jobbig som vanligt och satt och önskade mej långtlångt därifrån.Skoltrött? nää int aaaallls! Kemiprovet gick åt helvete. Jag fattade inte någonting så fördrev tiden med att rita på baksidan av provet. Huvudsaken är att man blir godkänd.
Efter skolan for jag till stan. Avslutning snaart och jag måste ha klänning och skor! Hittade skor på Zko och klänning på magique. Klänningen är inte köpt än för jag hade inte pengar men skorna är köpta. La undan klänningen så ska hämta den imorn. :)

Förresten, Grattis mina älsklingspojkar! ett halvår nu! :D

Bilderna har dåligt kvalitet för det är mobilbilder..

Klänningen! fin?


Skorna :) Vad tycks?


puss.

Postat av: malin

Jättefin klänning o skor ! :DD

<3

2009-05-26 @ 16:44:58
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: ja, visst var dem! :)

2009-05-26 @ 17:13:29
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Foki

svar: åh tack så jättemkt för komplimangen! du gör mig glad :D



Kram!

2009-05-27 @ 01:25:57
URL: http://foki.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0