Blond

ah juste håret vill ni väl kanske se åxå.. Ifs är bilden redigerad och så men försökte  att inte redigera den så mke. Och dessutom är bilden dålig och jag orkar inte ta en ny för jag ska just gå å titta på tv.  och en sak till. Det ska bli helt blondt. Men d funkar inte med en gång. tycks då?



puss.

Postat av: malin

iofs har jag redan sagt det, men det skadar ju inte att göra d igen haha: det är jättesnyggt :D !

<3

2009-05-27 @ 18:41:51
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Foki

svar; tack så jättemkt för komplimangen! hihi :)



jag är 17 år ^^



söta kramar från Foki :)

2009-05-27 @ 23:07:36
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså du kan ju färga ditt hår 3 gånger, du skulle kunna blondera det 2 gånger till så skulle du vara väldigt blond, det sliter inte alls mycket på håret. det är ganska fult att ha det så som du har det nu, så jag skulle föredra att blondera det igen

2009-05-30 @ 16:06:15
Postat av: amanda*

Till anonym: för det första tke jag det är sjukt fegt att vara anonym. Men det är ju så alla är på åland, säger att man är ful,emo, fjortis mm. men man vågar fan int stå för det. -.-



Och som jag har skrivit i 2 inlägg nu KOMMER jag bleka igen. Men jag vill slita så lite som möjligt på mitt hår och eftersom det står uttryckligen på paketet att man ska vänta 3 veckor så tänker jag göra det. Jag vill inte ha så slitna toppar att jag måste klippa kort eller att håret börjar falla av.

Och eftersom jag antar att du inte är en frisör så gissar jag åxå på att du inte vet ett skit om vad du snackar om. Det är mitt hår och jag gör som jag vill med det. Dessutom tycker jag att det ser ok ut. Men du är väl ålänning gissar jag och allt ålänningar gör är att klaga på och trycka ner andra. Tack för mej

2009-05-30 @ 22:06:22
URL: http://amandanivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

du frågade ju "vad tycks då?" så då borde det ju vara okej att säga som man tycker? (det va int jag som skrev den andra kommentaren, själv tycker jag det ser rätt tufft ut :P)

2009-05-31 @ 14:35:47
Postat av: amanda

jo det är helt ok om man vågar stå för vad man tycker. Och dessutom så ska jag bleka det igen så kommentaren om att "jag kan bleka det minst 2 ggr till utan att det sliter alls" gjorde mej rätt irriterad. sry för det. Men har du åsikter, stå för dom förfan

2009-05-31 @ 16:08:17
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0