En sån därn typisk söndag..

Hej!
Idag har varit en sån där typisk söndag.. Sov ganska länge och sen åt jag frukost och gick i duschen. Efter det städade jag grabbarnas bur. Behövdes verkligen! Så nu har dom fint igen. Sen gick jag å råttsen ut en sväng. Dom sprang omkring i det höga gräset medan jag pluggade lite på kemin. Prov på tisdag såatt.. Måste nog kolla igenom dom båda efter fästingar sen ikväll.. Nåja ska inte prata råtta nu va. Knappast så intressant. Sen gick jag in och pluggade ist för det började blåsa lite.. Åt en cupcake åxå. Mums! :3 Nu borde jag väl fortsätta plugga.. Om jag inte skiter i det och gör nåt annat. haha jag är jättepluggis :D Ska på kalas ikväll till kusin(paulin). Vet inte om jag hinner färga håret efter det annars blir det imorgonkväll ist. Om jag vågar ;s Hoppas det inte blir grönt iaf! Fast isf skulle jag ju få en fin sommarlook! eller? Ska bleka till blondt hade jag tänkt då men vi får väl se hur det går..

Bara för att jag älskar sommaren och det faktist är sommarväder ute, blåser lite bara, slänger jag in en sommarbild :)



puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0