jag kommer inte på en passande rubrik till denhär dagen..

Hej!
Nu ska jag försöka skriva ett inlägg.. Sjukt trött och vi har skriftligt i finska imorn. woohoo. Har såklart inte övat och kommer knappast göra det heller. Alltså kme jag få fyra .___. Men i åttan SKA jag skärpa mej. iaf komma i tid och göra mina läxor..
Gissa vem som vann tuplan(stavning?) på uncan igår då? :D Äntligen vann jag på mitt nr. ha alltid tagit samma, nr nitti, eller 80 om det inte finns. Sísta numret i listan dåva. Och emil sa före, d kommer ju aaaldrig på nitti! när jag skrev in mej där. Men d gjorde dt visst.

Jag hatar dubbeltimme gympa! usch. Sjukt jobbigt.. vi hade fotboll. Gjorde mål iaf. en gång.
Efter skolan var jag å hämtade klänningen.

Förresten, nu börjar domdära finska skolklasserna gå mej på nerverna åxå. Dom är fan överallt! Vem e så dum att man åker HIT på klassresa? Tillvärldens sämsta ö lix. Det finns ju ingenting att göra här..

puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0