Snart cupcakes ;)

Hejsansvejsan!
Ännu en grå och tråkig dag idag. Men idag ska jag faktist ut och rida :) Sitter i ridkläder och skriver dethär faktist. Steg upp för inte så länge sen heller. 12 typ. Skulle kunnat sova längre om inte morsan väckte mej.. -.- Menmen. Man ska inte sova igenom hela dagen :b Ikväll ska vi ut och äta typ. Morsan orkar inte laga mat. haha.
Jag ska baka cupcakes idag :D Eller iaf försöka. Första gången jag bakar själv så får se hru det kommer gå. Bilder kommer. Lovar!
Jag ska nog till hultsfred i sommar! :D Men det är inte riktigt säkert ännu. Hoppas på att emma kommer med. Annars far jag inte. Gud vad tråkigt det skulle vara att åka sj med morsan -.- (hon kommer bara med för att vi inte kommer in annars. haha) Men vi hoppas på det va. Ellerhur emma?

Nån som varit på hultsfredsfestivalen förut?

 söta!

puss.

Postat av: mia

Oh, söt bild :)

2009-05-23 @ 16:02:04
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: amanda

Visst är dem! :)

2009-05-23 @ 22:08:40
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0