sommarlängtan

Hej!
Skolan idag var slö, som alltid. Städade på hk:n.. Sjukt tråkigt&jobbigt. Brände mej på ugnen å. aj! Svenskan var okej för man slapp göra något :> Lennie, minna, angelica, jag och emma hade blomkrig idag ;) en lärare blev typ sur på oss sen för hon tyckte inte busken blev fin när vi drog bort blommorna^^
Sen for jag till stan en snabb sväng och köpte hårspray för mitt är slut.. Sen hem.
Måste renskriva biologiuppsatsen el vad man ska kalla det. Det ska ju va inlämnat imorn.. Susanne in my heart! <3
Idag är det inget sommarväder ute alls typ. Det regnade nästan när jag var på stan.. Snartsnartsnart avslutning. guuud va skönt det ska bli!
Men nu hinner jag inte mera.

Bilden blev grusig när jag minskade den lite .___.


puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0