Rolig Solig Sommardag!

Hej!
Nu har jag ändrat stilen åxå. Den andra var ful tyckte jag..
idag har jag haft västa sommardagen :)) Var på upptäcksfärd med sister i skogen. haha. Hon stega på där och jag hade int en aning om var vi var. Men hon visste tydligen. Vi var hos jan-erik och åt lunch nämligen(i stan) å så gick sister och jag ut. Å varje gång jag sa, nej nu går vi inte längre! så svara hon med jo amanda, rakt fram! hon är söt hon :) Vi gick aslångt och sen kom vi ut på en väg. Å sen gick vi till en liten park. Hon visste var hon var iaf. en 3½ åring har alltså mer koll än mej ;O haha. Sen plockade vi lite blommor och så sprang vi hem till dom. Min sister är sötast :D Sen var vi till mormor och morfars stuga och åt middag.
Sen for vi till en butik för morsan skulle ha choklad. Då köpte jag världens största glass! d va en Jättis fast den va lixom jättemke större än dom vanliga ;o När vi kom hem for jag ut och fota i skogen å på gården. Hunden var med åxå :)
Mysig dag!

Ska snart se en film åxå..



puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0