ujuj kemiprov :<

Hej.
Var ju på kalas igår  så slänger in lite oredigerade bilder. Hinner inte redigera dem för jag borde verkligen plugga till ddär hemska kemiprovet. Jag fattar verkligen ingenting! Men inte så konstigt heller eftersom susanne är världens sämsta lärare..
Idag gjorde jag såklart världens tabbe >.< Glömde att vi började nio så kom till skolan till åtta. Kul!! inte.. Bara att vända och fara hem igen.. Vi hade sammarbetsövningar på lilla holmen idag. haha inte så konstigt att vår klass behöver det. Vi har verkligen SÄMST sammanhållning någonsin. Men det var helt ok endå.Bättre än att sitta inne å ha svenska iaf!
Bilder kanske kommer. Om jag orkar sätta in dom från mobilen.. Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Jag ska färga håret ikväll. hoppas det blir bra hoppas det blir bra hoppas det blir bra. Skriver om det ikväll typ. Nu ska jag gå och plugga lite smått.

Kusin :>



Igor! Sjukt svårt att få bra bilder när dom rörde sej hela tiden. ts.


zack! typ den enda bra bilden jag fick från kvällen..



hahah Attaack! ;D


puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0