Jag tar strid till döden

Johej!
Idag har d varit ganska lungt. Var till LH(lilla holmen) på biologin idag. Alla killar typ var sjukt omogna.. Kastade sten på fåglar -.- Mange gjorde förövrigt en väldigt sexig dans till kungfu fighting med min jeansjacka på en sten ute i vattnet :b Omoget javisst, men oj så roligt! haha. Sen efter vi varit på LH gick hanna och jag till stan och köpte candy. Har jag sagt att Susanne är den mest blåsta personen någonsin? Hon gick typ 20 m bakom oss och när vi svängde in mot stan sa hon inget. Hon sa inte heller något när vi gick över torget bort från vägen till skolan. Ojoj hon är puckad! Hon trodde väl att vi tog en genväg el nåt ;D

Efter skolan for jag hem och packade för till morsan dåva, är där nu. Imorn ska jag på examen typ.. Och så ska jag baka amerikanska hallonmuffins! bilder kommer !

Ska ha föredrag/demostration på måndag.. uuuh. Ingen blir väl förvånad när jag säger att jag ska ha om råttor? ;)

Såg på spirit med syster idag. eller ja hon orkade se en stund men sen gick hon och gjorde nåt annat. Jag satt kvar. Jag bara älskar disneys tecknade filmer! Dom där äldre som allt är ritat för hand i. Och musiken är sjut underbar alltid! Har älskat dom sen jag var liten. I vissa kan jag tillochmed börja gråta! :$ <3
 

Synd att det är prat i början bara.. Men ja alla sånger är underbara tke jag.. :*

förresten bleks mitt hår mer och mer! :D Solen säkert. Och sen kanske det blir så när man tvättar? Vet inte. Men jaa. I love solen :D

puss.

Postat av: Malin

Åh jag älskar också disneyfilmer ! Håller med om att låtarna är bäst, har tillomed nåra på mp3n haha.

<3

2009-06-01 @ 14:42:03
URL: http://maliin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0