bästa veckan på hela året !

Hey ! 
Sista dagen på praon idag. 
Så himla sorgligt ! Veckan har varit underbar och jag har älskat
allt, även att vara ute och frysa. Alla barnen har varit underbara
och personalen väldigt snälla och trevliga! De verkar även som de
var nöjda med mej eftersom de sa att jag absolut skulle höra av mig
om jag ville ha vikarietjänst t.ex i sommar ! :D 

Dagis är bäst! Kommer sakna det så himla mkt, nu är det lixom
tillbaka till verkligheten som gäller. 

Rekomenderar verkligen ALLA att praoa på dagis, det är verkligen värt det. 

Idag har jag iaf först vart på dagis. Pärlat och pusslat och ritat en massa. 
Yrsa bjöd på kladdkaka på kafferasten och det var sjukt gott. Slapp vara ute
på eftermiddagen idag åxå så det var skönt. Så himla kallt ute :S 
Dock trist att behöva säga hejdå till alla barnen, som förövrigt sagt att jag är 
TVUNGEN att komma och hälsa på igen, vilket jag absolut ska göra :)
Fick tillåme en kram av Yrsa :) 

När jag slutat gick jag ner på stan och umgicks med ronja, jannika, jonas och micke :)
Gjorde inte så mkt , gick ner till metro och tvingade dem att beställa hem mcr:s nya skiva så
den sku kanske komma på onsdag :D 

Men nu hinner jag inte sitta här mer, ska ut å rida innan de blir helt kolmörkt :p 

Imorn blir det sverige med p :) <3 Ska till heron city och kika på nya harry potter :D 

ha en fortsatt trevlig fredag :)









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0