dagistant - mitt framtida yrke ! ;)

Hey folks! 
Dagen har vart awesome :D 
Dagis är bäst ^^

Har pärlat, läst sagor, spelat och ritat och haft mej. Barnen är otroligt söta
och underbara och well, dom avgudar mej xD 
Älskar det, skulle lätt kunna jobba som dagistant. 
Och maten är underbar, waaay much better än skolmaten alltså ! 
Näej det var awesome.

Efteråt drog jag ner på stan, bokade resa till sverige(pontus och jag ska fara),
och tog en kaffe med minna.

Runt 4 for jag till pontus,
och kello 6 kom hans systrar och deras pojkvänner. 
Viveka och göran bjöd på farsdagsmiddag, fetgott och mkt trevligt :) 
Hade dock lite panikångest före men det var inte så farligt sen iaf :p 

Nu ska jag kika på lite bilder jag ska skicka till framkallning och sen blir de sängen
som gäller. Och imorn äre back to dagis ! :) För en gångs skull ser man fram
emot nästa dag.. :o 
pyss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0