It's a rainy day..

Hey folk. 
ÄNTLIGEN FREDAG! :D 
Idag har jag haft mitt sista prov för den här perioden, nästan värt att fira (y) 
Och nästa vecka bär det av på prao! Dagis flaggskeppet är stället jag ska
tillbringa veckan. Very nice :) 

Har inte hänt så mkt speciellt idag at all. 
Efter skolan for jag och rida med Johanna, kom precis hem. 
Det var riktigt trevligt, Johanna är jättehärlig! :) 

Ikväll ska jag bara vara hemma, ska just laga mat åt mej(= värma i micron). 
Mamma, Jan-erik och Julanda är nämligen till Norrtälje så jag är ensam. 
Men dom kommer nog hem snart. Skulle komma hem med båten mitt i dan. 
Efter jag käkat blir det väl antagligen att städa ur sniffens bur . Miss you
Och spela sims eller nånting. Pontus jobbar ikväll så han skulle höra av
sig när han slutar så drar jag dit och sover. Vi ska antagligen se Hostel 2 .. 
Kommer dö D; :p 

Imorn blir det släktkalas hos kusin Nico som fyllt 15 och sen lite busigheter med emma ;) 
Sover hos P sen igen. Om jag tar mej dit . haha nå så illa ska det väl inte gå att jag inte hittar dit . 
Hoppas vi ;D 


hihi :3 Bilden passar vädret!


Let's do the Catdance, it's FRIDAY! :D

pyss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0