nämen titta, jag lever ännu ;o

Hey folks. 
tänkte att ni skulle få ett livstecken från mig igen . Har inte
skrivit så mkt på ett tag :P

Kan berätta lite kort vad som hänt för er som inte följt med på facebook . 
Har ju varri dödsjuk sen i onsdags. Sa ju att jag måsta bli frisk till fredan
men det vart ju inget med det.

Medans alla antagligen hade skitkul och firade halloween låg jag på
sjukan i 3 timmar. Trevligt som fan. Nä inte precis. När
vi kom dit var sjuksköterskan på väg att skicka hem
mej igen men hon ändrade sig ganska snabbt. Dom tog blodprov och grejor
och det visade sig att jag har en stor bakteriell infektion (y)
Så nu käkar jag antibiotika. Börjar bli bättre redan och har ingen feber
längre eftersom dom sa åt mej att käka både burana och panadol så
jag käkar 8 värktabetter per dag :p 

Men det är iaf på väg åt rätt håll och det är jävla skönt ! 
Blir hemma imorn , och antagligen på tisdag men sen borde jag vara på benen igen . 
Om det inte blir värre dvs.
Nu ska jag fortsätta spela the sims xD Har fastnat igen ;D 

pyss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0