It's time to take a risk, sweetheart

Hey folks. 
trevlig onsdag! 

Tänkte att jag skulle muntra upp er lite med
att önska er en trevlig onsdag så här i äckelvädret. 
För äckligt äre. Har haft plaskvåta fötter hela dan D:

Var till tandläkarn och borra. De va äckligt och bedövningen gjorde
så jag hade "kissie" läppar enligt magnus :p
Skrev geografiprov och det gick som de gick. Gissa hej vilt på dom flesta
frågor så .

Efter skolan for emma och jag och tog en kaffe med liewen. :)
Sen for vi och fyllde på lite föråd ;)
Och så träffa vi jannik som inte var på så bra humör. 
Och sen gjorde vi inte så mkt mer. 

Ikväll kommer det hända en dålig sak, sniff will die :< 
Men det är bäst så .. 

Resten av kvällen kommer jag ha en låång date med hissaboken. Yaaaay ! -.- 
Ge mej helg helg helg..



har fått alla bilder av emma så bildbomb på djuren kommer ikväll! :)

PYSS






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0