Ho ho, not this time my friend You'll be in lockdown by ten. I'm afraid you can't talk your way out of this one

Hey! 
Idag äre torsdag!
steg upp ungefär halv 11, åkte till skolan till 20 över,
Hade geografi 2 timmar, dom spenderades med att rita
och lalla typ :p Sen engelska och det vart inte mkt att göra
där heller. Sen for jag heeem :D 

Såå underbart. 
Tog en cigg (min första idag! håller på å slutar igen :p) 
och drack kaffe och nu sitter jag här. Ska spela lite sims,
sen ut och mocka och sen blir det å plugga ihjäl mej till historiaprovet imorn -.-
Hoppas på att det går bra iaf. Förhören har ju inte gått sådär super B om man
säger så :p Men det är bara föratt hon envisas med att ha förhör när jag varit
sjuk -.- Och provet fick jag ju 8- i D: så det här är mitt enda hopp till
en nia i betyget.. 

Dessutom har vi kartförhör imorn så borde plugga lite på det åxå, om jag
orkar det vill säga. Först ska jag bli klar med hissan.. 

SÅ JÄVLA MYCKET å göra nu när jag vart sjuk alltså. Man kan fan inte
va sjuk. Och endå är jag det hela tiden. Hoppas antibiotikan har
kurerat mej för resten av livet iaf.. 

Längtar till helgen. Även fast jag har massa jobbiga grejor å göra åxå
Men får iaf träffa pöjken. Och parta lite, det var evigheter sen och jag är sjuukt pepp ;) 

Ha en bra dag! 



pyss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0