alcohol doesn't cause hangovers, waking up does.


Tjena.
Igår var najs! Länge sen jag var ut och festade så . 
Riktigt trevlig kväll med trevliga människor :)
Dock slirade det lite där på slutet. 
Men har inte gjort så mkt jag ångrar, vad jag vet . 
Så det var en bra kväll . 

Pontus drog mej till bilen runt 12 ? 11 ? ingen aning
men det var rätt tidigt. Men jag var nog redan klar för
sängen då. Håller inte ihop så länge jag alltså :p 

Nu är jag ensam, bakis och trött. 
Illa mår jag åxå . Man mår som man förtjänar D;
pontus är hos sin morfar på nån sån där farsdagsgrej. 

Well, ikväll ska jag å på en sån grej, vi ska på middag te
mormor&morfar. Helt enligt traditionen -.- 
Sånna grejer e så sjuukt tråkiga. herregyd. Tur att
mamma lovat ta med datorn så jag kmr sitta och spela the sims typ
hela kvällen :P
Nu ska jag leta upp en film lr nåt. 
ha en bra söndag!

pyss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0