You called me strong, you called me weak But your secrets I will keep

måste man blogga idag ?
är inte så pepp. Dagen har varit bra som fan. 
Bestått av att pyssla, spela spel och ge fart på gungor. 
Sen fika och sen tjejgrupp klockan 3. 
Det var å trevligt. 

Känns inte som att ni bryr er så mkt, mitt liv är inte så intressant,
jag är inte speciellt intressant, iaf inte för folk som inte känner mej. 
Mitt liv går upp och ner som i dom flesta andras, det händer bra och dåliga saker.
Men inga saker andra har så mkt nytta av. 
För vem bryr sej att jag ena stunden hoppar av glädje och andra vrider mig i ångest.
Och vem bryr sej om vad jag ger min farmor i födelsedagspresent, vem bryr sej
om vem jag älskar,hatar,bryr mej om ? ingen utom dom allra närmaste. 
Så värför bloggar man? värför blir man känd tackvare att man bloggar? 
Varför läser folk ? 






Postat av: ofelia

Jag bryr mig! Och jag tror nog att man bloggar mest för sin egen skull, för att man vill skriva av sig ibland, oavsett om det är bra eller dåliga saker. Det gör jag när jag bloggar i alla fall :)

2010-11-17 @ 16:47:35
URL: http://ofeliawahlsten.blogg.se/
Postat av: amanda

:) <3 ao det är nog sant :)

2010-11-18 @ 13:44:57
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0