winter

Hej folk. 
Ni fick inget inlägg igår, jag varken orkade eller hann. 
Var totaly slut efter praon och sen skulle jag rida åxå. 
Och efter maten drog jag till pontus så det fanns inte mkt tid. 

Idag har vart super nice igen :) Dagarna bara flyger fram och plötsligt
är klockan 2. Dagen har iaf bestått av mkt lek i snön på morgonen.
Ungarna älskar snön såklart men själv var jag duktigt glad när vi fick gå in :p 
Emilia och några till byggde en snögubbe som var nästan lika hög som mej. haha ^^ 

När vi var inne pärlade vi rätt mkt, och spelade spel. Tror inte jag spelat lika mkt
memory under hela min livstid som jag gjort den här veckan :pp 

Lunchen var inte sådär super idag dock, men fick höra av yrsa(hon som lagar mat)
att det blir kladdkaka till efterrätt imorn :DD 

Nu ska jag snart dra mej till stallet och rida en sväng med mamma. 
Sen kanske det blir att dra mej till pontus ikväll, men får se lite hur trött jag
är. Är ju robinson ikväll åxå . PEPP :D

Nu ska jag tralla vidare . 
Ha en trevlig torsdag :)










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0