dej och mej kan ingen slå, bäst i världen båda två. remember?

Du är min bästa vän.
Jag älskar dig och du är den person som
betyder mest för mig. Du är en underbar
person och jag vet att jag kan lita på dig.

Men det verkar inte som att det är ömsesidigt.
Du ignorerar mig mer och mer och när jag ser att
du inte mår bra och frågar om det får jag bara ett
hårt "jag mår bra" tillbaka. Skulle önska att
jag kunde hjälpa dig, att du ville att jag skulle hjälpa dig,
att jag skulle få krama dig och att du skulle älska mig
lika mycket som jag älskar dig.
Men hon har tagit min plats, igen.

Jag förstår inte värför det blir såhär.
Jag har inget emot att ni är bästa vänner,
jag vill bara att du kan tycka om mej lika mycket. 




Postat av: em

du&jag alfred

för alltid.

och det vet du

2010-11-22 @ 18:51:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0