Cause everybody knows you don't Ever wanna come back, let me be the one to save you.

usch nu är jag dålig på detta igen. 
Men jag vet inte , har ingen motivation typ. 
Och inget att skriva om , händer ju i princip ingenting.

Idag fick jag iaf veta att jag har 6a i geografi på avgångsbetyget.
wihoo D: Inte så konstigt ifs, fick 1 poäng från underkänt på provet men -.-

Efter skolan pallrade jag och emma oss ner till Dinos och drack kaffe
med kevin :) Det var trevligt! Pratade gamla minnen och
annat skoj. Sen kom minna åxå . Vid 3 drog emma och kevin
så då gick jag och minna omkring lite på stan. 

Sen for jag & p hem till hans syster, caroline och bakade
pepparkakor. Jättetrevligt :) När vi var trötta och helt slut efter
allt bakande for pontus och jag hem till han och kikade på robinson. 

Alltså jag bara älskar pontus familj. Den är underbar och alla är
så himla gulliga mot mej. Deras familj är perfekt. Famlijemiddagar,
alla umgås typ hela tiden and so on. Jag vill åxå ha en sån familj. 
Inte en trasig som min.. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0