jag hatar när det blir fel.

hej .
Idag är det fredag och jag välkomnar den med öppna armar. 
Skönt att slippa stiga upp imorn. Ikväll ska jag tillbringa
kvällen hemma :o Men det är skönt. Har inte ork till nåt
Orkade inte ens rida idag fast jag inte ridit sen i måndags bara
föratt det vart så fittigt väder D: Men imorn ska jag orka mej ut !

Idag har skolan var chill. Men dagen har kännts himla lång :s 
2 första timmarna kom olof och snackade om FN i 2 timmar. 
Satt och halvsov typ. 

Skulle fått betygen idag åxå. men vår skitskola hade nå tekniska problem
så får dom först på måndag D: 

Imorn ska jag antagligen vara med amanda johansson :) 
Annars blir det väl att dra till pontus. 

saknar min pojke. förstår inte riktigt hur jag ska klara mej
utan honom inatt. >: 

Nu ska jag göra nåt skoj.
Ha en trevlig fredag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0