Och bakom murarna vid ån lämnar jag spår Jag skrev mitt namn i vattnet Så du vet var jag finns

Hej. 
Dagen har vart duktigt värdelös. 
Var till vård och kikade på studiehandledningen, inte speciellt intressant
efter som jag verkligen inte tänkt söka till vård. kanske att jag skulle behöva
söka vård. men inte TILL vård. hum ? 

Annars har det inte hänt nåt alls. Efter skolan for jag hem. Och spelade
GH och jag lovar, jag suger. Har inte spelat på typ ett år . 

Håller dock på att frysa ihjäl. Det är så fruktansvärt jävla kallt och det
spelar ingen roll hur mkt kläder man har på sig. Ne fyfan för vinter alltså. 

Imorn har jag cheygrupp. Vet inte hur mkt jag får säga men vi ska iaf
göra en ganska najs sak. :) det är typ total tystnadsplikt i den därra gruppen
så jag vågar inte säga nånting :p 

Efter cheygruppen drar jag till världens bästa pojk :3
ingen förstår hur mycket jag älskar dig, inte ens jag

Nu tror jag att jag typ ska bädda ner mej under täcket och dö ett tag..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0