She talks to birds she talks to angels

Natt inlägg , som vanligt. 

Nu är jag iaf i princip frisk. Lr jag ÄR frisk . Ska va hemma å vila imorn
åxå tyckte mamma dock och man tackar ju inte nej till att missa
skolans mest jobbiga och ångestfyllda dag + geografiprov jag inte övat ett piss på :P

Dagen har iaf innehållit mycket the sims , korsstygn och pontus :)
Suttit och nördat sims och sytt på min korsstygnssak nästan hela dan. 
Sen kom mormor och vi spelade lite monopol sverige ^^
Hanna kom även hit med geografiböckerna så det blir att plugga en massa imorn ..
Pontus kom hit på kvällen och det var feeetmys. Usch vad jag saknat honom
Har ju inte träffat honom på 100 år känns det som. >: Jag älskar dig

Morgondagens planer är enkla. 
Städa D: 
plugga D: 
The sims ;D

För min mor har förbjudit mej från att lämna huset imorn -.- Jag är ju i princip frisk, 
att fara till pontus lr gå på tjejgrupp kommer inte ta kol på mej .
Men "kan man inte gå till skolan kan man inte fara nån annan stans heller " hmpf.







pyss






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0