Du kan slå mig i bitar nånting inuti kommer att stå upp ändå


Hey folks. 
Idag har varit en söndag. Det känns exakt som en söndag. 
även fast det är tisdag. Jag har storstädat hela mitt
rum. Är lite stolt faktist. Rensat ur alla lådor och hyllor och
torkat ur dom, plockat alla kläder och redit upp skrivbordet (y)
Ska byta sängkläder och damsuga ännu dock.

Sen har jag pluggat några timmar. Men tankarna flög hela tiden
iväg till roligare saker så jag vet inte precis om jag lärde mej
så mkt. Men det orkar jag faktist inte bry mej om . 
Ska satsa på hissaprovet jag har på fredag istället. Det
är mkt viktigare. 

Dock har jag stött på ett stoort problem. 
Min msn funkar inte ! D:
Vet inte vad det är för fel , dock går det att logga in på min
andra msn. Jag blir lite sur typ jao . Helknäppt.
Hoppas på att det är nåt tillfälligt iaf.. 

Nå nu tror jag jag ska spela lite sims och lyssna på vårt kära kent !
vi ses i skolan imorn !








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0