nästa: Desperate Housewives !

Hey på er folk!
Jag är ett ganska stort fan av måndagar. Hör och häpna, den meningen
var skriven helt utan en minsta uns av ironi gömt mellan raderna :O 
Men grejen är att på måndagar är man utvilad efter helgen + att vi
har duktigt softa timmar på måndagar. 

Skolan rullade på som vanligt och när jag kom hem
drog jag ut med miniponnyn och red. Min häst har nämligen vridit
knäet på nå mysko sätt så han är halt. Men nu har han fått medicin
så det kommer bli bra får vi hoppas. Maran var iaf jättesnäll
och vi travade till och med :) 

Ikväll ska jag inte göra nåånting :D Lr jo kanske tar en titt på samhällan -.-
Ryktas om ett stort förhör imorn och då måste man ju plugga.. 

Nå men dom beskymren tar vi senare. Nu ska jag lägga mej ner
och njuta av dh ;) 
Ha de gött!


ponnyn :) ↑

Postat av: Justinagnete

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-05-06 @ 08:23:41
URL: http://justinagnete.blogsmile.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0