onsdagar tar kål på mig.

ups , ingen update på länge nu igen . så det börjar väl bli dags .. 

Börjar med ett stooort HEY ! till alla er därute. 

Helgen var väldigt slö, var ute och njöt av vårvädret lite,
kikade på melodifestivalen och självklart vann bög saade :p 
Sen var jag faktist på en 1½ timmes runda med hästen i söndags . 
Mkt mysigt förutom att han gick på som en duracell kanin :p

I veckan har jag inte gjort så mkt , i måndags gjorde jag inget vettigt. 
Jo det gjorde jag visst det ! Jag var med minna , och vi var å drack kaffe
på dinos. Lätt softaste platsen om man inte orkar gå :p Tyst å lungt och
gott+billigt kaffe. Awesome. 

I tisdags var jag med tjejgruppen till relax avdelningen på mariebad. Det
var nog najs :) Vi käkade frukt , badade bubbelpoop, gjorde olika peelings och
ansiktsmasker och gjorde massage. + att vi åkte lite rutchkana ;D 
Tog lite bilder men dom vart inte så bra eftersom ingen ville vara med på bild så dom
skiter vi i å lägga upp.

På kvällen drog jag till pontus och åt middag. Sen myste vi och pratade gamla minnen
hela kvällen :) Haha vi börjar bli som ett gammalt par som vart gifta i 50 år . xD 

Idag har vart en riktigt fittig dag. Humörsvängningar som fan hela dan typ. fetjobbigt.
Nu ska jag bara ligga här och drömma mig bort till mcr konserten som är om EN och ½ DAG :DD 
underbart !! :)

En bra sak är iaf att min moppe äntligen är LAGAD :D Så nu går den som smort igen
får vi hoppas :) 

kyss och smek 



me&my love ;) emmas bild från valborg ifjol :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0