There might be something outside your window. But you just never know

FREDAG ! ♥
Äntligen säger jag bara. Veckan har varit otroligt tung. 
Haft psykbryt hela veckan typ -.- 
Har inte orkat blogga heller utan har i princip bara legat hemma och tittat
på Desperate Housewives :p Har just börjat kika och jag är fast direkt. 
Awesome serie alltså :D 

Idag är det exakt en vecka tills jag och emma kommer stå på hovet
och se världens bästa band, My chemical romance! Så himla
nice det kommer blii. Allt man gör nu är ju att gå och vänta på
det! Känns helt overkligt. Men underbart! 

Ikväll blir det väl att dra ut med pontus, oliver och simon :) 
Sen får vi se vad som händer. 

Nu ska jag duscha . 
pussen







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0