“If you come to one of our shows then you're a little fucked up. That's okay. We're just as fucked up as you” // Gerard Way

Hej på er. 
Det har varit en händelserik helg om man säger på. 
Men åxå den bästa på LÄNGE.
I fredags åkte då emma, jag&mamma till sverige med morgonbåten. 
När vi kom fram tog vi oss till globenområdet och checkade in på hotellet. 
Sen, klockan ca halv 3-3 var det dags att börja köa! Det snöade och slaskade,
blåste och var kallt som satan. Vi satt på metrotidningar och hade en fleecefilt
från hemtex runt oss. runt halv 7 släppte dom sedan in. Vi hamnade i princip längst
fram i mitten. jävligt bra platser! Och konserten var helt klart värt köandet. DEN VAR
SÅ JÄVLA GRYM! Trodde jag skulle svimma när dom äntligen kom upp på scen efter förbandet LostAlone, som förövrigt åxå var helt okay. Fyfan vad grymt det vaaar !

fler bilder finns på facebook


Igår kom vi hem. Då var det bara att fixa sig och dra på fest igen :P 
Först for jag,pontus och simon till simon och satt där och väntade på
Oliver och sara. Sen drog vi till valborg på mysans, linas och Isaks 18års fest. 
Rätt trevligt, dock kände jag ju inte så många. Drog hem vid halv 1 sen för jag orkade
inte vara kvar .. 

Idag däremot har vi inte gjort nånting :p endast legat i sängen och kikat på tv typ :p 
Nu ska jag hitta på nåt vettigare så ni får hålla till godo med lite bilder från kvällen :)















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0