Long time no see.

hey! 
Usch vad jag börjar bli dålig på det här. 
Händer inget vettigt och jag har inte dragit mej ut å fotat på
länge så vad ska man skriva om ? :p 

Det som hänt i mitt liv just nu är väl att min telefon äntligen tillbaka !
Det var ett kärt återseende om man säger så ;) 

Igår var det mingelfest på bibban. Rätt trist men bättre än att ha samhälla
och tillval iaf :) plus att vi fick sluta 1 timma tidigare.

Ja vad ska man mer säga? Har inte gjort ett skit sen sist känns det som. 
dagarna rullar på, trögt men framåt. Snart e de april och imorn är det dags
att ändra till sommartid :o Men tycker inte precis att det märks att det håller
på å bli sommar precis, eftersom det var snöyra igår och nu är det iskallt ;S

Ikväll ska jag bara va hemma å umgås med familjen och imorn tänkte jag
fara till pojken. Om det är varmt och oblåstigt så kanske man får köra . sku va nice (: 



lådan min telefon kom i . gulligt ! ;3






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0