Life is short, smile while you still have teeth

heyhopp!
Igår trillade min spritluktande pojk in vid fyra och somnade här. 
Imorse låg vi å myste i flera timmar och sen lämnade han mig D: 
Då drog jag ut och red för första gången på 2 månader . Underbart att
ridan sin egen häst igen, känns verkligen som hemma. Helt annat än att
rida andras hästar :) Det är då man känner den känslan som man verkligen
älskar hästar ♥

Ikväll är det grilla med klassen som gäller! Hoppas verkligen
att det inte blir regn D: Sen tänker jag dra till pontus och se på
eurovision :) Finlands bidrag i år är riktigt bra! Trodde inte att det fanns
såna som han i finland alltså ;D 

på tal om finland, Fyfan vad dom spelade bra igår ! Jag brukar inte kolla hockey
så mkt , mest hålla koll vilka som vunnit å sånt men den där matchen kunde
man ju inte slita sej ifrån! Och mikael granlunds mål kommer ju helt klart
gå till historien. Imorn är det final , sverige-finland . Som den landsförädare man
är hejar man dock på sverige. Värför vet jag inte. Av trots kanske :p 
Nå men . HEJA TRE KRONOR IMORN ! :) 


Postat av: hanna

ÄR DU GALEN KVINNA?!?!

FINLAND SKA DET VA! :D

2011-05-14 @ 16:51:11
Postat av: amanda

jaja sluta tjaffsa , du vet endå att sverige vinner :D

2011-05-15 @ 18:24:01
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0