-"What's your problem?"

You're my problem!

Hejhej.
Internet seppa ju igår då men nu är det löst igen. Jag har just varit i duschen typ. Egentligen vet jag inte alls vf jag skriver. Det har inte hänt nåt. Jo, mumrik trilla ner från sängen. Fast han slog sej inte. För han ramla ner på min väska och där va d mjuukt. Gud vad intressant. Idag ska jag på bio typ. Harry potter. Jag har lagat mat idag. själv. Fan vad bra jag är 8D. Ska lägga in några bilder från stugan  nu. Då blir ni glada vavava?
Snart börjar skolan. Suger suger suger. Jag viiiiilll fan inte .____.
Dumma dumma. Aja here is the pics!

Jag har bara ändrat kontrastet lite på alla utom blåbärsbilden sen ! :)














nu ska jag på bio! säg skitgärna vad ni tycker och så!

över och ut
Hon som har brått

Postat av: .

HOOOLY SHIIIT!!! VA FINA BILDER!!!

Du borde skapa en internet sida enbart för dina bilder!!!! :O<3

Va har du för kamera Nyfiikeen!

2009-08-04 @ 16:52:31
Postat av: amanda

oj tack så mke! :) Om du nog är seriös? :b

En vanlig sony kompaktkamera m 8.1 megapixlar så inget avancerat precis. :>

Vem är du btw?

2009-08-04 @ 20:49:50
URL: http://amandanivet.blogg.se/
Postat av: Eva

Nya Harry Potter är hur bra som helst.

Snygga bilder förresten.

2009-08-04 @ 21:01:02
URL: http://ezzys.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0