Äntligen! En "komihåg mig" knapp på bdb

Hej.
Japp nu har det äntligen kommit en komihåg mig knapp på bdb. Som jag har väntat! Den fanns på den gamla versionen men inte på den nya. Så himla irriterande.. Men nu finns den. Det gillar vi!

Idag har det regnat :< Det regnade igår åxå. Då var jag ut och dansa i regnet :D underbaart :* Jag har typ bara sett på tv och varit på datorn.  När jag hade vaknat och ätit frukost och hela alltihop gick jag ner och fixade det sista på min trä ängel som jag lagade med farmor igår. Ska ha den som nyckelring. Den blev faktist rätt fin. Sen fixade jag håret. Satt mej framför datorn och gjorde mest ingenting och efter lunchen blev det tv med råttorna. Sen mera dator och sen åt vi middag. Farsan kom vid 6. For hem vid typ... 8? Så nu är jag hemma på min dator igen..
Imorn ska jag baka cupcaaaakes! :D Bilder på dom får ni imorn <:

Här är en bild på en kräfta. Kameran dog innan jag hann ladda in resten så dom bilderna kme imorn..
 haha. ;D

Förresten.. Kat Von D har blivit BLOND! usch :< Fast på den här bilden ser det iaf lite bättre ut är den som fredric hade på sin bdb. Men det är jävligt dumt att hon gjort det ;_____; hon var så jävla söt förut och nu... Värför? är den stora frågan vi alla ställer . värför värför värför?!

över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0