Candygirl

Hellu.
Idag har varit rätt jobbig. Men det har varit värre. Mke värre. Men dagen började med underbara doris. Samhälla 2 timmar. My lucky day! fifan. Och sen kemi. tjoho even more. Nu ha vi bytt platser. Jävla skit. Men jag tke endå min är okay. Fast förut var ju lixom alla nöjda typ. sen vare engelska å vi hade skriftligt. Men jag hade gjort läxan. Engelskaord är simpelt. Sen hade vi gympa 2 jävla timmar. Chris tke jag är helt bra. Jag gillade inte ann alls.  Lennie snodde "min" klubba idag .___. fast jag snodde den av nån av hans kompisar före. ;p

efter skolan var jag till stan och provade ett par skitsnygga stövlar som jag antagligen ska köpa :) Om jag får farsan å betala d.v.s ;> Men alltså inte gummistövlar om det är nån som tror d. Sen hem å ladda ner mer musik. 38 MJ låtar har jag nu :D I love it!  Och några jackson 5 låtar m. Men det är bara vissa jag gillar. Men har ganska många dåliga på mp3n nu men. För man kan inte lyssna på dom  före man laddar ner dom och sen orkar jag inte rensa utan laddar in allt på  mp3n för annars tare så jävla länge.

Men juste. All min musik som jag laddat ner m gamla limewire är BORTA! såg d idag ;< tur att jag har ganska mke på mp3n och mobilen. Men långt ifrån allt.. ;(

Grattis ofelia :)

över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0