Hata måndagar eller vad.

Hellu.
Jag äter mat. Jag har lagat sj. I micron ;>

Nåmen. Måndagar är hemska! Först doris 1 timme. Ifs hade vi lästimme idag vilket var bra. Men sen, 2 jävla timmar syslöjd m dampchristel! -.- Hon är ju helt sjuk! Ah juste, före d var d finska vilket inte gör saken bättre. Jag hatar finska. Jag suger på finska. Jag vill inte lära mej finska ens! >.<  fifan. Efter syslöjden då.. Tada! DORIS! :D not -.- Jag hatar doris. Hon är heemsk.
Och till på köpet äre hål i mina älskade skor! ;________; Jag älskar mina skor. dom är bäst. Och nu äre hål i dom! jävla skit.
Hehe mina läxor är nästan gjorda. Jag läste fyra finskaord innan jag int orka mer. Men skitsamma. Dom räknar int in d i betyget. D är nog bra. Engelskan har jag iaf gjort. Engelska är lätt. Fast jag gillar int monica.. Varit och gått m hunden med. Vi gick i skogen. Och hitta kantareller fast vi int ens leta :p Dom fick leva kvar i skogen.

När jag har ätit ska vi fara å rida :) Hästarna är fortfarande på bete btw. Tror dom kme hem nånting nästa vecka.

över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0