huvudvärk.

Hej,
Skrev inte igår. Orkade inte bråka med datorn. Den har vait skittrög och jobbig men farsan håller på å rensar upp den nu så den ska bli lite bättre. Jag har typ asont i huvve och ska snart se på tv å dhär blir bara kort.

Somnade lite över 3 igår .__. Kunde inte sova. Och kl 10 när jag sku stiga upp var jag lixzom död. Så jag sov till ett :D Sen klädde jag på mej å sånt, åt lunch och gick till stan. Asigt varmt! Köpte iaf en ny datamus. Min gamla har typ trögat asmke å så. Köpte hårblekning åxå.  Usch jag fasar för nästa blekning. Usch. Det är så jävla starkt så det svider somfan i hårbotten. Men ska man vara fin får man lida pin..  var till biblioteket och lämnade tillbaks en bok och sen gick jag hem.
Tänkte att jag ska baka cupcakes snart :) Då kme d bilder <:

över och ut
Amanda





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0