I'm Mr. Bond!

Hejsansvejsan.
Imorse försov jag mej -.- 1 halvtimme på å duscha, fixa håre & sminka mej (Y). Japp d blev stressigt. Var till bup senrå.
Jag kanske ska börja äta lyckopiller. Var dit halvnio och vi börja tie så det var lite dumt tke jag. Och efter det fanns det inget å göra för d va typ en halvtimme tills vi började. Så bara gick omkring typ.

Annars var skolan bara massa jobbig. Gick till fyra idag .. finska först typ. Och jag hade gjort läxan(!!!) Första gången jag gjort en ordläxa sen typ första veckorna i sjuan ;o Det är ju faktist värt en applåd. *alla apploderar* ;>
Sen vare väl biologi eller nåt sånt. Bråk om hur vi sku sitta typ halva timmen. Jag tyckte d va bra som vi satt och d tyckte resten av klassen m. Förutom 3 pers  *nämner inga namn*. Och enligt susanne blev dom orättvist behandlade -.- så irriterande.

Men sen vare massa andra timmar. Och sen hade vi tillval. Dig.bild. Helt okej faktist. Men typ aslätt. Vi gjorde inget annat än å registrera oss på flickr. Men d va bra för jag hade tänkt göra d redan. Och nästa gång ska vi "lära oss" hur man sätter in bilder på datorn -.- Lix VEM kan inte det? okej säkert nån men endå.

över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0