imorn far jag hem.

Tjohej.
Idag var jag lat och låg i sängen till tolv ^^ Pallade inte stiga upp. Och när jag väl gjorde det höll jag på å trilla ikull för det svartna för ögonen och snurra i huvudet.. Morsan säger att det beror på att jag har lågt blodtryck typ. Ingen aning. Nå men sen satt jag mej m råttorna i fotöljen och tittade på beck. Missade det igår. Hann inte titta klart före vi sku äta lunch så fortsatte m det efter lunchen. sen va jag m råttorna en stund. Vi gick och simma sen. Det var inte kallt i vattnet idag heller men d blåste skitmke. Fast d va kul å åka i vågorna :b Innan vi gick från stranden fika vi å jag åt farmors hembakta toscakaka <3 Gott gott! När vi kom upp tillbaka Badade jag bubbelbad tills vi sku äta . Massor m skum! :D Farmor vart lite sur när d for över hela golvet (aaa). Fast det har varit värre kan jag lova. ;> Nå men sen åt vi och nu sitter jag här. Ska se en film på trean sen. kl tie. stolthet och fördom tror jag bestämt den heter. Ingen aning om den är bra eller nåt.

över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0