Baby dance with me?


Hellu.
Jag har fått stövlarna nu :D Nu vill jag att d ska bli kallt så jag kan använda dom ;> Fast jag kme nog anväda dom ändå men. Farsan betala dom (Y)

For å köpte stövlarna först då. Fast före det duscha jag men. Sen måsta jag hjälpa till att städa. Och nu sitter jag och lyssnar på.. ja gissa? Michael ofc :*
ik händer ingenting. Jag måste fixa mina naglar.

-Ett tag senare-

Just varit till kantarellen och handlat. köpte nån konstig energidricka som typ var 'naturlig'. Blev tvungen att smaka ;p typ Berryapple smak. Fanns m nån annan åxå. Typ Guabana el nåt. Fråga inte vad det är. Men den var inte alls god. Eller lite men jag föredrar vanlig. Burken var iaf tuff. När vi åkte hem sku farsan via hamnen. -.- Där låg en ENORM båt. Hytter med balkong tillåme. Skitfin. Jag vill med åka. Pengar någon? Den håller förresten på å tuta å grejja nu och jag hör den enda hit. Dom typ spelar en massa musik å.. dom som jobbade på båten hade skittuffa hattar förrsten ^^

Ik ska jag se på michaeljackson dokumentär. Den kme på 3:an :)

 you like it?

 Snygg burk!

Pusspåre! ♥
Amanda





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0