Jag blir så sjukt jävla TRÖTT på dej.

Hej.
Idag har varit ok. Även fast jag helst ville gräva ner mej igår. Det går upp det går ner, det går hit det går dit, det är en eevighetsmaskin.
Men åter till idag. Jag vakna kvart över tie. Sen duscha jag å fixa mej och packa. kvart i 2 kom farfar å hämta mej åså for vi till dom. Sen åt jag glass å sen gick vi å simma :) Det var nog rätt varmt i vattnet. När man väl kom i. Dom har jättejätte långgrunt där så man måst gå och gå och gå tills man kommer så långt att man kan simma. Sen hade farfar och jag tångkrig 8D efter vi gått upp for vi till butiken å handla. Jag köpte goodis som farfar betala :3 sen datade jag och sen åt vi. Sen datade jag mera och sen åt vi.. krääftor! jag tke om kräftor. Fast man blir kladdig :C

över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0